søndag 7. september 2008

The crazy kazoos, Earthships&seilfly. Ah je

The crazy kazoos har sett dagens lys! Vær oppmerksom verden!
På fredag var jeg, Ina, Tuva og et par andre fra Trøndertun nede på Tre45(1musikk butikk) i Trondheim og gjett hva vi fant der: Kazoos! The crazy kazoos er nå stiftet og vi tenkte vi skule begynne med å spille "Bonanza-themet", Manna manna og andre spennende ting. Vi har med Henrik the magic leaf magician som backingband. .... &Mats.
Vi kommer snart med egen urørt side&musikkvideo, med gimmicks, show&medfølgende.
O jea.

Det er søndag kveld folkens og selv om jeg har klart meg rimelig bra hele resten av dagen etter gårsdagens, hmm, noe interessante bytur så tok kvelden meg nå. Sitter å hører på Radiohead og Broken social scene & drar ut tiden før jeg kommer til å sovne nå.
På lørdag var jeg på et seminar om eco-landsbyer, altså ekologiske landsbyer hvor husene er bærekraftige og i stand til å forsyne seg selv med sin egen energi, vannrensning og lignende. Earthships kalte de det.
Jeg vil egentlig ikke bo i et vanlig, firkantet hus når jeg blir voksen og skal bo et sted. Et virkelig koselig hus, "hulelignende" er kanskje ikke det rette ordet, men et eller annet sånt et kunne jeg gjerne ha bodd i. Et earthship altså. Sjekk mer på www.world-changers.org (tror det var noe sånt) eller google eartships hvis du er interessert.
Jeg har forresten bestemt meg for å delta på seilflyve-kurset. Hej, man lever bare en gang. Da får jeg heller låne 1000kr av noen åsså være jævla fattig, det vil si enda fattigere enn jeg er nå, senere. Jeg vil fly. Det er drømmen! En av dem.
Vakre drømmer mennesker, nå er planen å være litt trist å henge på face en god stund!
.-*

Ingen kommentarer: